Zasady ochrony danych osobowych klienta
Dokonując rezerwacji klient akceptuje poniższe zasady ochrony danych osobowych.
„Dane osobowe” oznaczają informacje zbierane lub uzyskiwane podczas rezerwacji, tj: imię, nazwisko, adres mail i nr telefonu oraz pozostałe dane niezbędne do ustalenia ceny za pobyt.
Jakie dane są zbierane ?
W różnym czasie będziemy zobowiązani poprosić klienta o informacje, takie jak:
-
dane kontaktowe (nazwisko, imię, numer telefonu, adres e-mail, adres)
-
informacje dotyczące dzieci klienta (wiek) wyłącznie w celu rozliczenia
-
data przyjazdu i wyjazdu klienta
-
nie zbieramy danych osobowych takich jak narodowość czy data urodzenia
-
nie zbieramy numerów kart kredytowych klienta
-
nie zbieramy informacji o preferencjach gości (rodzaj łóżka, preferowane gazety lub czasopisma, zainteresowania sportowe i kulturalne)
Celowo nie zbieramy żadnych danych wrażliwych, np. dotyczących rasy, pochodzenia etnicznego, poglądów politycznych, przekonań religijnych i filozoficznych, przynależności do związków zawodowych, zdrowia czy orientacji seksualnej.
Kiedy dane klienta są zbierane ?
Dane osobowe są zbierane wyłącznie przy:
-
rezerwacji domku
-
zameldowaniu i zapłacie
-
skargach lub pochwałach
Przechowanie danych
-
Będziemy przechowywać dane osobowe klienta przez czas potrzebny do ich przetworzenia, w zgodności z obowiązującymi przepisami prawa.
-
Klient ma dostęp do swoich danych osobowych i może je modyfikować, poprawiać oraz usuwać. W celu zmodyfikowania lub usuwania prosimy o mail na adres biuro@kaletka.pl lub listem na adres spółki.
-
Zapewnimy środki techniczne i organizacyjne w celu ochrony danych osobowych klienta przed ich zmianą, przypadkową utratą lub bezprawnym usunięciem, a także przed ich nieupoważnionym wykorzystaniem, wyjawieniem lub używaniem.
Udostępnienie danych
Nie udostępniamy danych osobom trzecim. Możemy być zobowiązani do przekazania danych klienta urzędom i instytucjom państwowym zgodnie z prawem Polskim.
Bezpieczeństwo danych
Kaletka sp. z o.o. podejmuje właściwe środki techniczne i organizacyjne, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi, w celu ochrony danych osobowych klienta przed potajemnym lub przypadkowym zniszczeniem, przypadkową zmianą lub utratą, a także przed nieupoważnionym dostępem lub wyjawieniem. W tym celu podjęliśmy środki techniczne (takie jak zapory sieciowe) i organizacyjne (takie jak system identyfikatorów i haseł, środki ochrony fizycznej itp.).
Dane kontaktowe są chronione hasłem i loginem. Transmisja danych jest szyfrowana w protokole https.
Dane są przechowane w jednym komputerze wykorzystywanym do fakturowania. Komputer jest chroniony hasłem i loginem.
System operacyjny zapewnia kodowanie (Windows 10).
Plik jest zahasłowany.
Przetrzymujemy dane osobowe klienta wyłącznie przez okres konieczny do celów określonych w tej Karcie lub na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
Pliki cookie. Pliki cookie nie są stosowane z chwilą publikacji niniejszego regulaminu ale mogą zostać wykorzystane do opracowania statystyk nieimiennych w przyszłości.
Dane zostaną usunięte na pierwsze żądanie klienta (na adres biuro@kaletka.pl lub pocztą na adres siedziby).