
Zasady ochrony danych osobowych klienta
Dokonując rezerwacji klient akceptuje poniższe zasady ochrony danych osobowych.
„Dane osobowe” oznaczają informacje zbierane lub uzyskiwane podczas rezerwacji, tj: imię, nazwisko, adres mail i nr telefonu oraz pozostałe dane niezbędne do ustalenia ceny za pobyt.
Jakie dane są zbierane ?
W różnym czasie będziemy zobowiązani poprosić klienta o informacje, takie jak:
-
dane kontaktowe (nazwisko, imię, numer telefonu, adres e-mail, adres)
-
informacje dotyczące dzieci klienta (wiek) wyłącznie w celu rozliczenia
-
data przyjazdu i wyjazdu klienta
-
nie zbieramy danych osobowych takich jak narodowość czy data urodzenia
-
nie zbieramy numerów kart kredytowych klienta
-
nie zbieramy informacji o preferencjach gości (rodzaj łóżka, preferowane gazety lub czasopisma, zainteresowania sportowe i kulturalne)
Celowo nie zbieramy żadnych danych wrażliwych, np. dotyczących rasy, pochodzenia etnicznego, poglądów politycznych, przekonań religijnych i filozoficznych, przynależności do związków zawodowych, zdrowia czy orientacji seksualnej.
Kiedy dane klienta są zbierane ?
Dane osobowe są zbierane wyłącznie przy:
-
rezerwacji domku
-
zameldowaniu i zapłacie
-
skargach lub pochwałach
Przechowanie danych
-
Będziemy przechowywać dane osobowe klienta przez czas potrzebny do ich przetworzenia, w zgodności z obowiązującymi przepisami prawa.
-
Klient ma dostęp do swoich danych osobowych i może je modyfikować, poprawiać oraz usuwać. W celu zmodyfikowania lub usuwania prosimy o mail na adres biuro@kaletka.pl lub listem na adres spółki.
-
Zapewnimy środki techniczne i organizacyjne w celu ochrony danych osobowych klienta przed ich zmianą, przypadkową utratą lub bezprawnym usunięciem, a także przed ich nieupoważnionym wykorzystaniem, wyjawieniem lub używaniem.
System monitoringu wizyjnego
-
Kaletka ma na swoim terenie system monitoringu wizyjnego. Jest niezbędny do zapewnienia bezpieczeństwa na terenie ośrodka a w szczególności monitorowania wjazdu pojazdów.
-
Osoby u nas przebywające wyrażą niniejszym zgodę na rejestrację obrazów na terenie ośrodka.
-
Monitoring nie zawiera przetwarzania obrazów poprzez rozpoznanie twarzy.
-
Wszystkie obrazy są usuwane cyklicznie, nie rzadziej niż raz na kwartał. Ich kopia może zostać udostępniona wyłącznie organom państwowym na podstawie ważnego nakazu.
Udostępnienie danych
Nie udostępniamy danych osobom trzecim. Możemy być zobowiązani do przekazania danych klienta urzędom i instytucjom państwowym zgodnie z prawem Polskim.
Bezpieczeństwo danych
Kaletka sp. z o.o. podejmuje właściwe środki techniczne i organizacyjne, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi, w celu ochrony danych osobowych klienta przed potajemnym lub przypadkowym zniszczeniem, przypadkową zmianą lub utratą, a także przed nieupoważnionym dostępem lub wyjawieniem. W tym celu podjęliśmy środki techniczne (takie jak zapory sieciowe) i organizacyjne (takie jak system identyfikatorów i haseł, środki ochrony fizycznej itp.).
Dane kontaktowe są chronione hasłem i loginem. Transmisja danych jest szyfrowana w protokole https.
Dane są przechowane w jednym komputerze wykorzystywanym do fakturowania. Komputer jest chroniony hasłem i loginem.
System operacyjny zapewnia kodowanie (Windows 10).
Plik jest zahasłowany.
Przetrzymujemy dane osobowe klienta wyłącznie przez okres konieczny do celów określonych w tej Karcie lub na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
Dane zostaną usunięte na pierwsze żądanie klienta (na adres biuro@kaletka.pl lub pocztą na adres siedziby).
Pliki cookies
Pliki cookie są stosowane od grudnia 2024 na stronie www.kaletka.pl. Mogą zostać wykorzystane do opracowania statystyk nieimiennych w przyszłości. Kaletka sp. z o.o. dba o ochronę prywatności Użytkowników.
Zbierane są m.in. adres IP i historia zamówień domków dokonanych przez naszą stronę.
Nasza firma jest hostowana na platformie Wix.com. Wix.com udostępnia nam platformę internetową, która pozwala nam sprzedawać Ci nasze produkty i usługi. Twoje dane mogą być przechowywane w magazynach danych, bazach danych i ogólnych aplikacjach Wix.com. Przechowują Twoje dane na bezpiecznych serwerach za zaporą ogniową.
Pliki cookie, które są początkowo umieszczane na Twojej witrynie Wix, można zaliczyć do niezbędnych plików cookie. Biorąc jednak pod uwagę, że platforma umożliwia dodawanie wielu komponentów, kodów, aplikacji innych firm... itd., witryna może zawierać inne typy plików cookie, które mogą wymagać określonych ustawień.
Umieszczane na stronie przez WIX są:
